Empire Earth 4 Mod


Суббота, 02.07.2022, 05:46


Приветствую Вас Гость | RSS


Главная | Недоделки продолжаются. - Страница 2 - Форум | Регистрация | Вход
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 2 из 6
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • »
Форум » Основной раздел » Empire Earth 4 форум » Недоделки продолжаются. (С 8 версии и далее)
Недоделки продолжаются.
rgv1Дата: Воскресенье, 01.04.2012, 18:42 | Сообщение # 16
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 796
Репутация: 32767
Статус: Offline
NN Италия, сау автоканоне на месте пво
 
rgv1Дата: Четверг, 05.04.2012, 09:34 | Сообщение # 17
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 796
Репутация: 32767
Статус: Offline
GERMANY - Age 6
- Goldminer is named as "lumberjack"
- Carpenter is named as "A carpenter". In the description, it says he can make furniture shop, but there is no furniture shop.
- Stonemason and lumberjack has their name in (i think) Russian.
- Great Roman Empire: Please consider changing it to Holy Roman Empire
- For textile manufacturing, brewery, and other "special buildings", please include, in the description section, an instruction saying "you need to garrison at least 1 unit to get resources" to avoid potential confusion.
- Some units I don't think should be available in this age: architect, scientist, secret service agent, special forces

I've also observed that some resources, particularly grapes, corn, spices have "boxed" models instead of clear models. is this intended? or is it a factor of the graphic settings? I have tried maxing up the settings to see for myself, but the game crashed. i'll continue the testing again tomorrow (it's 11:20pm here in Abu Dhabi).

- еще найденые ошибки, для английской версии
 
rgv1Дата: Четверг, 05.04.2012, 09:48 | Сообщение # 18
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 796
Репутация: 32767
Статус: Offline
NN автомобильный завод производится с ранних эпох
 
rgv1Дата: Пятница, 06.04.2012, 09:03 | Сообщение # 19
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 796
Репутация: 32767
Статус: Offline
- No description for galleas, caravella and "xebec"? especially xebec.
- I observed that animals, as well as plants and fruits can be region specific. However, everything is available (african, european, american, etc.), even though i'm playing German. are these plants/ animals civilization region specific, or is it based on the type of map one is playing?
- There are quite a lot of new units. I hope someone is indexing it (various stats, purposes, counters, hierarchies, etc.) so that if this is released in the final version, we could make a sort of "manual".
- Cow and most of the animals have unit formations.
- Rabbits have elephant sound!
- How do we get food from cows, rabbits and similar animals? Is food generation automatic? Because citizens can't "kill" them for food.
- Brewery can attack with cannon balls! another
- Can you make fighting animations for elephants? it's odd to see them just stand, while fighting.
- Mangoneau is available (although it is said that ONLY the French can have it).
- Could you change the base color of the trees and plants - instead of the default "town base color" that for age 6, looks like cobblestones, can we have greens or at least a neutral brown as base for the plants and trees?
 
rgv1Дата: Среда, 11.04.2012, 15:01 | Сообщение # 20
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 796
Репутация: 32767
Статус: Offline
Age 7:

- Druids exists from 7 and 8 (and I'm assuming up to the last age. Kindly limit the units in their actual age only, so that they won't show in other ages.

- Ship unique unit for Germany has "no name" displayed in the opening "civilization view" during skirmish mode.

- Windows of alchemist cottage is neon green. A different color (a more subtle one preferably) should be used to at least blend it in the environment.

- Eliminate the word "THE" in unit names, for example, instead of "The Prussian ----", just put "Prussian ---".

Age 8:

- There were two types of bombard cannon, with the same model and name, but different attack values: (a) attack 805, and (b) attack 121.

- Bombing ship animation: the muzzle contracts, then the cannon ball appears in the middle of the ship, NOT above the muzzle of the cannon.

- I've observed that some infantry models still have their "alpha channels"
 
rgv1Дата: Среда, 11.04.2012, 19:07 | Сообщение # 21
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 796
Репутация: 32767
Статус: Offline
У вавилонян гранатометы во второй мировой ООО. Сбивают и самолеты.
(Но бьют конечно клево)
 
rgv1Дата: Среда, 11.04.2012, 19:11 | Сообщение # 22
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 796
Репутация: 32767
Статус: Offline
контрразведчик в положении пассивный

амхтанк французский почему-то нанимается ив 14 эпоху

Су34 летает с невыпущенными шасси
 
rgv1Дата: Суббота, 14.04.2012, 10:05 | Сообщение # 23
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 796
Репутация: 32767
Статус: Offline
GERMANY Ages 9 to 11:

Age 9:
- Paper Mill instead of Paper mil

Age 10:
- City block acting as houses - Brilliant idea! Give their function in the description area
- Creating Prussian officer in age 10 crashes the game
- Why is there an AA gun? In defense to Age 11 enemies?
- Consider having "plant producing gold" name become Gold Manufacturing Plant.

Age 11:
- German 77cm crashes game.
- Big Bertha has no animation
- No unique German infantry units?
 
DragonДата: Понедельник, 16.04.2012, 23:17 | Сообщение # 24
Полковник
Группа: Участники проекта
Сообщений: 117
Репутация: 473
Статус: Offline
У русских крестьян большая атака (20 кажется).
 
rgv1Дата: Понедельник, 16.04.2012, 23:30 | Сообщение # 25
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 796
Репутация: 32767
Статус: Offline
Quote (Dragon)
У русских крестьян большая атака (20 кажется).


В смысле у русских крестьян? У всех рабочих одинаковые параметры должны быть.
Кто есть русский крестьянин?
 
DragonДата: Понедельник, 16.04.2012, 23:38 | Сообщение # 26
Полковник
Группа: Участники проекта
Сообщений: 117
Репутация: 473
Статус: Offline
Воин самый слабый. Ополчение кажется.
 
rgv1Дата: Понедельник, 16.04.2012, 23:49 | Сообщение # 27
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 796
Репутация: 32767
Статус: Offline
Воин самый слабый. Ополчение кажется.
Хорошо. Посмотрю, исправим.
 
rgv1Дата: Среда, 18.04.2012, 11:32 | Сообщение # 28
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 796
Репутация: 32767
Статус: Offline
Атмоный подводный лодки, в доках не пополняют баланс.
Текстуры травы в тропическом климате в виде квадратов.
 
rgv1Дата: Среда, 18.04.2012, 19:04 | Сообщение # 29
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 796
Репутация: 32767
Статус: Offline
also, GERMANY Age 12:

- Please provide the description of the new vehicles, tanks, airplanes, etc, just to give the player a small background on these myriad units

- Some names (it is not quite right for me, although I have no knowledge whatsoever of historical vehicle names), to wit: XXIII and VIIC (submarines), as well as "seaplanetender" as special forces

- Barracks contain vehicles too (I know that maybe, you wanted to portray it as mechanized infantry, right?, but putting them inside the barracks would be, well, weird to say the least. again, descriptions for these units would be most welcome.
 
rgv1Дата: Четверг, 19.04.2012, 16:42 | Сообщение # 30
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 796
Репутация: 32767
Статус: Offline
В инсталяторе:
запретить указывать путь установки. Мод должен принудительно устанавливаться по заданному маршруту в C:\Program Files.
устанавливать с модом и игровые настройки, сохраненные в папке Application Data
 
Форум » Основной раздел » Empire Earth 4 форум » Недоделки продолжаются. (С 8 версии и далее)
  • Страница 2 из 6
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • »
Поиск:


Copyright MyCorp © 2022   Бесплатный хостинг uCoz