Empire Earth 4 Mod


Суббота, 03.12.2022, 02:57


Приветствую Вас Гость | RSS


Главная | Недоделки продолжаются. - Страница 3 - Форум | Регистрация | Вход
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 3 из 6
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • »
Форум » Основной раздел » Empire Earth 4 форум » Недоделки продолжаются. (С 8 версии и далее)
Недоделки продолжаются.
rgv1Дата: Пятница, 20.04.2012, 00:36 | Сообщение # 31
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 796
Репутация: 32767
Статус: Offline
Вылет, 12 эпоха, одиночная игра (коллективная игра тоже) происходит каждые 30 минут. Сейвы нормальные, при загрузке с сейва играется без вылетов след 30 минут. Причина в замусориваниии автосохранений или еще в чем другом. Повторяется с точностью до 1-2 секунды.

Возможная причина в том что в гор центре стоит эффект
AreaEffect { effects = [ AutomationEpoch11 ] }
производящий юнитов
unitTypes = [ "LightInfantryHero" ]; // what kind of units to spawn
каждый 5 секунд.

30 минут = 1800 секунд. Единственный параметр в игре с 1800 секунд:
GatherIntelligence - время слежки. Возможно причина вылета в нем.

ToxicSpill
Аналогично 30 минут. 1800 секунд.

ToxiSp
Аналогично 30 минут. 1800 секунд.

ImprovToxiSp

ImprovedToxicSpill

SabotageBuilding

SabotBuil

------------------------------------
Установил везде 60 секунд вылет прекратился...
 
DragonДата: Суббота, 21.04.2012, 22:14 | Сообщение # 32
Полковник
Группа: Участники проекта
Сообщений: 117
Репутация: 473
Статус: Offline
В 11 эпохе игра зависла на 32 минуте, пришлось перезагружать компьютер.
 
rgv1Дата: Суббота, 21.04.2012, 22:23 | Сообщение # 33
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 796
Репутация: 32767
Статус: Offline
Quote (Dragon)
В 11 эпохе игра зависла на 32 минуте, пришлось перезагружать компьютер.

Зависла? Вылетала не было на раб стол? Может зависла от пергрузки процессора - много юнитов.

Очень похоже на ошибку с 12 эпохой, там тоже на 29 и 30 минуте у меня, правда уже вылет был
 
rgv1Дата: Воскресенье, 22.04.2012, 17:33 | Сообщение # 34
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 796
Репутация: 32767
Статус: Offline
Шрузовик из автомобильного завода не имеет иконки.
В редакторе можно встретить работника без текстуры.
 
DragonДата: Воскресенье, 22.04.2012, 18:59 | Сообщение # 35
Полковник
Группа: Участники проекта
Сообщений: 117
Репутация: 473
Статус: Offline
Партизан имеет 300 урона.
 
rgv1Дата: Воскресенье, 22.04.2012, 20:22 | Сообщение # 36
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 796
Репутация: 32767
Статус: Offline
Подробнее, что за партизан? Греческий?

Посмотрел у греч партизана 500 атаки.
Это была попытка сделать противотанковое ружье. Скорость перезарядки 2,5 секунды (не как у пулемета).
У Греков почти не было танков вначале.

Это вызвало дисбаланс? Если да - то верну ему первоначальное ттх как пулеметчика. Или можно стоимость, время создания и перезарядки увеличить - чтобы оставить как противотанковое ружье.

Особой необходимости в нем нет, у Греков сейчас (в 8 версии) довольно много танков.
 
DragonДата: Воскресенье, 22.04.2012, 21:13 | Сообщение # 37
Полковник
Группа: Участники проекта
Сообщений: 117
Репутация: 473
Статус: Offline
"Это вызвало дисбаланс?"

15 таких человек за три раза уничтожают гор. центр.
 
rgv1Дата: Воскресенье, 22.04.2012, 22:50 | Сообщение # 38
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 796
Репутация: 32767
Статус: Offline
ну логично, учитывая параметры их атаки и жизни гор центра. smile

А что танков или бронеавто не было в защите гор центра? dry

Жизни у них как у пехоты. Другое дело если они штампуются очень быстро и цена практически не имеет значения.

Ладно. удалю их совсем, или сделаю доступным всем странам в 12 эпохе, с параметрои атаки порядка 150-200 и большим временем перезарядки, временем создания. Будут эффективны по легким танкам и бронеавто, но по средним и тяжелым уже мало эффективны, как в реальности.

P.S.
Не знаю, но мне кажется я б легко разнес бы этот отряд из 15 партизан гаубицей - сау. Тем более пехота ходит намного кучней техники или штурмовиками, каждый из которых за раз наносит 100 урона.
 
rgv1Дата: Понедельник, 23.04.2012, 10:09 | Сообщение # 39
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 796
Репутация: 32767
Статус: Offline
I think that when you have focused your energies on the later stages, few problems existed. So that:

GERMANY AGE 13:

- Gas Mine graphic is too big in my opinion.. In comparison, the gas mine is around 25% larger than the town center. I think it's better if you make it smaller.

- M113 description is specifically stated as American. Maybe make a more general description, especially on units that is shared by some civilizations.

Age 14: No comment

Age 15: Spaceships! At last!

- Although I would appreciate if you give the spaceships science-fiction names. I especially found "the fighter that has a rocket Germany" well, descriptive, but not appropriate for a game. Adapting science-fiction names for the space ships would be very very good.
 
rgv1Дата: Понедельник, 23.04.2012, 11:21 | Сообщение # 40
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 796
Репутация: 32767
Статус: Offline
Кое что и из этого:

China almost has no units.
.Some models dont seem really finished(I.e. the russian antiaircraft unit in epoch 14).
.Russia doesnt have the su PAK FA T50 amd china lacks experimental stealth aircraft.
.America doent have the f.35 lighting.
.I didnt like the new american stealth fighter.
. Cant build the white house anymore.

Пожелания предложения

.Uniform colors for units( i.e. All russian land units have green color as in soviet military parades, and americans have sand color units as in real life).
.Different soldier models for different countries from ages 11-14, you know the russian american german and japanese soldiers dont look alike.As well as different units inside each civilization( a soldier with officer suit, another with ushanka hat and other with battle helmet for russia etc)
.Player colors need to be changed back to the original EE2.
. Marvels corresponding to each country( I.E. the eiffel tower for france, saint basil's cathedral for russia, statue of liberty for america etc).
. The architech to have differet outpost for differet civilization like the KGB (for america the FBI, etc)
. more unit overall principally land units.
 
rgv1Дата: Понедельник, 23.04.2012, 11:29 | Сообщение # 41
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 796
Репутация: 32767
Статус: Offline
вернуть оригинальные цвета игроков, и не эксперементировать с этим больше smile
 
rgv1Дата: Вторник, 24.04.2012, 13:24 | Сообщение # 42
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 796
Репутация: 32767
Статус: Offline
RUSSIA Age 6:

- No names in starting screen for the 2 ships (unique units)
- Maybe a more appropriate name for Young Urban Volunteer Corps and THE Older Urban Volunteer Corps? (again, the comment on the use of "the"
- Same goes for Old Squad (cavalry)
- I was also thinking that for those "general" units you intentionally made very very expensive, maybe changing their names to "disabled unit" would further inform the player that indeed, those units can't be created.
- mangoneau (mangonel) description
- higher level units (special forces, spy, etc) are available.
- description for bogatyrs

RUSSIA AGE 7

- there were 2 engineers: the one created in the town center and the one in the temple. maybe rename one unit, to avoid confusion.
- Senior Squad Foot name (is it just me, but i find these names and names similar to it well, a little bit awkward.
- description for boyars

RUSSIA AGE 8

- Now, I know what you mean by diversified! Indeed, the Russians have many units!

Although as a player not knowledgeable with the history of Russia, it will be very hard for me to appreciate fully this diverse array of units. I specially recommend you to at least make one to two sentence description on all new units - maybe outlining the background of that unit and summarizing its strenghts and weaknesses. For example: why is an infantry unit named as a Bell?!?

- Oh, before I forgot, the horse samopalschik has some weird animation. It appears he can fire the gun one handed (the other arm is still clutching the horse) plus, it looks like the gun is connected to his lower elbow. maybe graphics card issues again?

EDIT:

On the spaceships, I'll see what I can find. But then, where did you get those models? Why not use the original names of those ships, and maybe just modify a letter or a number. That way, the originals wouldn't mind us getting their models.
 
rgv1Дата: Четверг, 26.04.2012, 09:16 | Сообщение # 43
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 796
Репутация: 32767
Статус: Offline
RUSSIA AGE 9:
- howitzer/ mortar range: 30.. i dont know, but i think the range is quite long.
- can you do something about the animation for wheels?
- artillery population requirement is 10. in contrast, ships are 3.

AGE 10:
- dragun spelling = dragoon
- maybe a more clearly defined/ distinguishing mark between musketeer, guards and grenadier? it took me about 5 minutes to see what the differences in the unit models. maybe a clear but not overly drastic change in uniform color perhaps?

AGE 11:
- graphical proportions of some planes (they are quite big, compared to others, especially ilya moronets
- again, wheels animation?
- there's a cossack unit in the barracks

AGE 12:
- graphical proportions of planes: Pe8, Li2, Ilak6
- there are quite a lot of tanks, some of them the historical improvement of an older model. i was just thinking if you could use an "upgrade" button on the tanks (similar to EE I's upgrade buttons) so that a SU85 could become a SU100. just my opinion.

AGE 13:
- typhoon sub is big (i like the impact crater though of it's missile.
- BRDM2 is quite small.
- Tu and IL series of planes = graphical proportions
- topol M is launching missiles like a submarine. sorry, but it's pretty awkward to look at.

AGE 14:
- again, graphical proportions of the planes

AGE 15:
- well, i made this screenshot
 
rgv1Дата: Понедельник, 30.04.2012, 10:15 | Сообщение # 44
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 796
Репутация: 32767
Статус: Offline
Что за проблема с малой скоростью кораблей в 6-10 эпохах. Проверяли скорости были нормальные
 
rgv1Дата: Понедельник, 30.04.2012, 10:44 | Сообщение # 45
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 796
Репутация: 32767
Статус: Offline
AMERICA Age 11:
- no unique unit name in skirmish screen
- Ford TAS "people" animation

Age 12:
- there are 2 m18 hellcats
- is the corvette ship supposedly a PT boat? if not, then it's too small, compared to other ships

Age 13 and 14:
- America has access to Kirov, which is a Russian unit (based on the description)

Age 15:
- I was wondering why most of the American spaceships are fighters. Why is there no "mother ship" similar to Russia?
 
Форум » Основной раздел » Empire Earth 4 форум » Недоделки продолжаются. (С 8 версии и далее)
  • Страница 3 из 6
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • »
Поиск:


Copyright MyCorp © 2022   Бесплатный хостинг uCoz